U sklopu predavanja: “Evidencije o tijeku otpada. Na koji način brže i učinkovitije.” kolege iz tvrtke Tempus eko d.o.o. će pokazati načine na koji se mogu voditi evidencije i dokumentacije prilikom gospodarenja otpadom. U prezentaciji će biti prikazan način vođenja putem aplikacije Bagot o kojoj vam nešto više donosimo u nastavku teksta.

„BAGOT“ je višekorisnička web aplikacija koja omogućuje našim subjektima intuitivno vođenje i praćenje svih zakonskih i pravilničkih obveza, vezanih uz evidencije i dokumentaciju u području gospodarenja otpadom.

Aplikacija omogućuje brzo i efikasno ispunjavanje pratećih listova za otpad (PL-O), automatsko generiranje deklaracija o fizikalnim i kemijskim svojstvima otpada (DFKSO), pohranu, povezivanje s drugim dokumentima i ispis eko-toksikoloških analiza za opasni otpad, automatsko stvaranje i knjiženje zapisa o nastanku otpada na lokaciji proizvođača (UVL), automatsko generiranje i ispis Očevidnika na ONTO i ONTO-P obrascima, bilo da isti koriste proizvođači-industrija, sakupljači, trgovci, obrađivači, izvoznici, uvoznici ili samo prijevoznici otpada.
Uz sve navedeno nudimo niz različitih izvještaja i ispisivanje službenih obrazaca; priprema za popunjavanje ROO sustava pri HAOP, obvezama koje subjekti imaju prema FZOEU ili drugim odgovarajućim izvještajima koje široko područje zaštite okoliša traži od svojih obveznika.

BAGOT je alat koji će vam omogućiti učinkovito vršenje poslova koji su u posljednje vrijeme pretrpjeli niz promjena i dopuna u zakonodavstvu. Kroz korištenje aplikacije možete računati na našu kontinuiranu savjetodavnu podršku koja će vam biti na raspolaganju u zamršenom području zaštite okoliša. Bez obveze, zatražite od nas testiranje i obuku na aplikaciji, kako biste se kroz testno razdoblje uvjerili što nudimo.

Aplikacija je sazrijevala kroz 10-godišnji rad i iskustvo skupine stručnjaka kojima je glavna djelatnost u branši gospodarenja otpadom, a koji su ga projektirali i proizveli uz neprekidni rad s otpadom kroz najrazličitije situacije koje ovo područje pokriva. Programiranje i dizajn prati mlada ekipa stručnjaka koja u svom portfoliju ima već sada značajna iskustva i na međunarodnoj razini.
Programska aplikacija je web proizvod kojem možete pristupati sa svakog računala koje posjeduje internet vezu, uz korisničke podatke za neograničeni broj vaših djelatnika.

Sigurnost i tajnost podataka jamči uporaba SSL certifikata s razinom sigurnosti koja je uobičajeno predviđena za kartično poslovanje preko interneta.
Cilj aplikacije je objediniti obveze korisnika izrade svih dokumenata vezanih uz otpad na jednom mjestu. Omogućiti dostupnost sustava za redovito unošenje podataka u realnom vremenu sa svakog mjesta.

BAGOT će se povezati i sa sustavima HAOP-a, FZOEU-a i MZOE-a, a sve s ciljem što optimalnijeg utroška vremena za obveznika i učinkovitog zadovoljavanja zakonskih obveza.